Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-17 17:32:02
Patinka kai astuoni uz tave nusprendzia, net kai neturi tam teises ir
pastato tave pries fakta? Ziuriu pagal save. Ateitu kaimynai ir sakytu -
darom talka, bet va, bus sanaudu - irankiai ir pan. Mes pinigu nelabai norim
duoti, neturim - patys dirbsim, patys irankius naudosim, kaip nors suksimes.
Pilnai sutinku duot 20 Lt, jei paprasys. Net sutinku duoti 20 Lt ir pats
eiti dirbti. Taciau pastatymas pries fakta - jau tam tikra reketo forma.

"Gintas"  wrote in message news:iqu0jm$8n7$1@trimpas.omnitel.net...

ne taip skaiciuoji. Uz vejos sutvarkyma firma paskaiciavo  tarkim 200lt. Yra
10nariu. Atejo 8 ir viska padare. Manau, kad nieko smerktino, kad du,
neateje nariai sumes po20lt, chebrai alaus nusipirkti po darbo.

Aisku, patogiau miegot kol kiti tvarko, o paskui pareikst, kad nesiruosi
netgi tuo 20-cia litu prisidet :)  Tvarka patinka? O dirbt nesinori? Pinigu
duot irgi? Smagu ant svetimo pimpio i dangu joti?