Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Rivo
Data: 2011-05-18 09:00:27
būtent dėl atstumo, tai man priklauso 3 metrai prieš garažą žvyro grindinio.
Šalia pastato kadaise buvusi žaidimų aikštelė, dujininkų stotis (tie aplink
2-3 m. susitvarko). Kažkaip miesto tvarkytojų pernai nemačiau...

"VNO"  parašė naujienų news:iqtvg0$7ft$1@trimpas.omnitel.net...

"Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
> Pas mane prie garažų (daugiabučio kiemas) juridiškai irgi savivaldybės
> žemė... Ir pieva užauga tokia, kad šuo dingsta be pėdsakų. Tenka pačiam
> imt
> dalgį, kad erkės ir blusos ten negyventu.

nenusnekek tik
butent del zoles viskas yra aisku kaip diena.

yra atstumai nuo nt , kuriuos tvarko nt savininkas, ir yra kuriuos tvarko
miestas.

VNO