Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: acer
Data: 2011-05-16 13:28:53
Visa problema, kad visuomenes morale yra labai neapibrezta savoka. O kad
visai visuomenei neitiksi - faktas kaip blynas. Todel geriausiai yra
vadovautis teise ir nuosava morale. O jei aplinkui randi kas tave palaiko
(neabejoju kad nemokanciu 20lt bus ne 1 ir ne 2), vadinasi tu kaip ir nesi
vienas visuomeneje, ir atstovauji tam tikra jos grupe, vadinasi ir jos
morale. O tai mano poziuriu yra normalu.

"Bronco"  parašė naujienų news:iqpkb2$rq9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011-05-12 17:15, zuvies_pirstelis wrote:
> Šį mėnesį gautas bendrijos mokesčių lapelis su išskirta eilute - bauda
> už nedalyvavimą talkoje - 20 Lt. WTF? Negi talka nėra sąvanoriška
> veikla? Ar gali būti tokie mokesčiai iš oro? Privalau mokėti kažkam už
> kažką, neaišku ką?

Šįkart atsakysiu ne kaip teisininkas, o kaip eilinis pilietis. Tu toje
talkoje dalyvavai? Ne! Sumokėk 20 lt. ir kitą sykį eik talkon, tada
nereiks mokėti. Taip, teisine prasme tie 20 lt. yra iš piršto laužti,
ypač, jei tai pavadinta "talka", bet moraline prasme nemokėdamas jų, tu
būsi riebus paršas bendruomenės akyse. Teisė ir moralė kartais
nevienodai traktuoja tą patį žmogaus veiksmą ar neveikimą, bet tai
nereiškia, jog moralė yra ne tokia svarbi, kaip teisė. Šioje vietoje ir
yra didžiulė Lietuvos problema - bendruomeniškumo stygius, kai visi
rūpinasi tik savo narveliais daugiabutyje, o kas darosi aplink juos,
niekam neįdomu.