Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-13 21:17:18
Pasamdysiu. Nueisiu prie krautuves, duosiu bomzui tris litus, kad uz mane
pabutu toje talkoje. Jau viskas pagal TAVO istatymu normaliai?

"Gintas"  wrote in message news:iqjkeb$uqr$1@trimpas.omnitel.net...

Panasu. Bendros teritorijos prieziura-visu nariu reikalas. Negali
dalyvaut-samdyk, kas uz tave tai padarys. Pasakyt, kam man gerai ir taip,
tai tas pats kas sikt laiptineje ir nei paciam valyt, nei kitus samdyt.