Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-17 18:00:31
Kad nesijaustum reketuojamas: ateini, apzvelgi teritorija-sutvarkyta. Akis dziaugiasi. Na ir sakai-chebryte, dailiai viska padarete, gaila negalejau sudalyvauti sio akcijoje, taciau nesinoretu dykai naudotis jusu darbu. Leiskit jum alaus pastatyt ar koki biesa?  Na ir? Tamstos ambicijos nebus uzgautos, chebra i tave kaip i nasarnika nedirscios. Visi patenkinti.  Kuom blogas variantas? Na, juk sutvarke, nepaneigsi.

O pavyzdziu yra ivairiu. Turistinis. Ryte kas butelius renka, kas lauzaviete tvarko, kas bulves skuta, kas siuksles aprenka. (na, tvarkoma aplinka po baliaus). 8 -iese tvarko, vienas spuogus ant nosies spaudo, kitasd telefonu zaidzia. Laikas tiksi. 8- niese dirba, du ne. Jiems mat nepriklauso, kiti neturi teises nusprest ka jiems veikt. Jie nenori but reketuojami , verciami. Siuo momentu jie nori gulet ir bezdet. Nekiltu pyktis jeigu ka nors vietoj saves is gretimo kaimo nusamdytu. ALE NENUSAMDO. (neduoda tu 20 lt ) Na,bet gamta turi savu privalumu.... Ten niekas teisiniu isvedziojimu nesiklause-vienam nosi sugurino, kito tel i lauza imete ir vualia. Draugyste ir savitarpio supratimas isiviespatavo :) Aplinka sutvarkem, valgyt isivirem-taika, draugyste, festivalis