Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: zuvies_pirstelis
Data: 2011-05-13 01:05:40
Jaučiuosi skolingas už ką?  Taip, sutinku, šaunuoliai kad dalyvavo, ir aš
būčiau dalyvavęs talkoje, bet tuo metu manęs net namie nebuvo. Sveikinu tuos
žmones, jie padarė gerą darbą. Sutinku geranoriškai padengti su jų darbams
išleistų pirkinių sumą. Bet mokėti jiems už darbą? Tai kam po galais tuomet
ta talka reikalinga, tai tas pats, kas samdyti valytojus.

"Gintas"  wrote in message news:iqhk7f$irj$1@trimpas.omnitel.net...

Sudetinga situacija. Savivaldybeje man paaiskino-zeme isnuomuota bendrijai
(garazai)  Tad jeigu koks gaidys uzsispiria ir nesumoka zemes mokescio
(pastarasis skaiciuojams butent BENDRIJAI), bendrija turetu ji tarsi nuvaryt
inuo zemes. Bet juk jis garazo (nario vardu registruoto) nusinest negali?
Taip panasiai ir su tvarkymu-atsiranda gudruciu kurie nei patys tvarkyt
nori, nei duot pinigu, uz kuriuos butu galima tvarkytojus nusamdyt. Ka
daryt? Teisiskai -nelabai ka. Prie ko cia sluotos? Kazkas apslave teritorija
apie tavo garaza-nesijauti skolingas uz si darba? Siaip , jei visi nariai
butu samoningi (ir turtingi)-nebutu piktumu-surinkus pakankamai pingu,
beliktu tik sutartinai nusprest-ka daryt, uz kiek ir kada.