Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-16 17:44:45
nei as sluosiu, nei as uz traktoriu mokesiu! Niekada nemokedavau ir dabar nemokesiu. Neprisidesiu prie aplinkos sutvarkymo  nei pinigais , nei darbu. Man nei siuksles trukdo, nei jusu sutvarkymas.Tvarkykit jei norit-as nepriestarauju. Jeigu kazkokias rinkliavas numatysite istatuose-isstosiu is bendrijos! Turiu tokia teise. Jusu visu bendras noras turet zalius garazus -man nepriimtinas. As savojo duris su karvasudziu nutepliosiu, mat girdejau kvapas vagisius nubaido.

Man noretusi, kad pas tamsta atsirastu toks  garazo kaimynas :)  Gal kitaip prasnektum tada, siuksles berinkdamas arba per jas brisdamas?