Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-13 21:14:59
Na taip-bendrija nusamdo ir sumoka. Bereikia, kad i bendrijos kasa jos nariai pinigu prinestu. Jei nariai nori gaut saskaitas-ner sudetinga tai organizuot, taciau papildomai dar reiks primesti :) Beda, kad kai reikia primesti-prasideda verkimai. Kazkaip manoma, kad siuksles, aplinka, pacios susitvarko, saskaitos pacios issiraso ir narius susiranda :)