Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: ejs
Data: 2011-05-16 16:57:44
2011.05.16 16:48, Gintas rašė:
> O gal geriau siandien prikertam kopustu ir braunames i miesto
> autobusus bezdet?

 > Laiptiniu nesluojam ir valytoju nesamdom?

čia lyg ir STR'as reikalauja...

> Neprivers! Kol kas praeiti imanoma, o kam siuksles nepatinka-tas lai
> ir sluoja, vistiek neuzdraus man nusluotais laiptais naudotis. Dejau
> as ant visokiu grafiku ir prasymu. As kietas?

viena yra paskelbti kad "Chebra, iki 05-30 turi susirinkt savo pernykštį
mėšlą palei garažą iki pravažiavimo vidurio. Susirinkot - užsirašot pas
mane. Kas nesusirinks - 05-30 samdom traktorių, o jo sąskaitą apmokės
tie, kas nesusirinko. Kam nuobodu šluot vienam - bus krūva šluojančių
05-16, nuo 18:00 iki 20:00"

Kita - vakare pabelsti į duris, ir "ei čiuvas, čia prieš pusmetį buvo
talka, tavęs kaip tai nematėm, tai dabar duok 50 Lt".

--
ejs