Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-26 21:44:30
    Nereikia kazkokio 53-io kodo, uztenka raktinio zodzio, kuris butu paties
nurodytas sutartyje. Paprasciausio zodzio, vieno vienintelio, kurio niekas
tikrai negali suzinoti, nes jis yra tik tavo galvoje ir sutartyje. Kazkaip
vargiai tikiu, kad sugalvojus protinga raktini zodi su normalia asociacija,
bet suprantama tik tau vienam, tu ji pamirsi net ir po sumusimo. Na, aisku,
jei sumusimas bus rimtas, tai, greiciausiai, net ir paskambinti negalesi ...