Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-25 18:06:49
na as tai visai ne joks ne teisininkas ir su teise isvis nieko bendro
neturiu, bet tai as isivaizduoju taip:
  jei mes pasirasem sutarti, tai galioja ji. jei tu sugalvojai pakeist
sutarti, atsispausdinai nauja, po ja pasirasei ir ateini ir man mojuoji,
kad va nuo siol galioja nauja sutartis, tai cia gaunasi netoli to, kad
as siaip vienas sugalvoju, atsispausdinu kokia nors sutarti, pasirasau
ant jos ir atejes tau sakau: va ziurek, sutartis kad tu pirksi is manes
batonus po desim litu, ir man px, tavo paraso nereikia nes as kazkur
namie turiu kaledine atvirute, ant kurios yra tavo parasas