Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 20:34:22
    As suprantu, kad jums vis kyla noras daryti analogijas, bet leiskite man
suprasti viena - kodel bankui nera naudinga ivesti slapta fraze korteles
naudotojui? Nesinori leistis i gana panasiu klausimu nagrinejima, kai vis
lieka neisnagrinetas esminis. Po visko galesim panagrinet jusu pasiulyta
atveji su stomatologijos salono nuodingom medziagom.
    Kokiu atveju bankas, zinodamas kad blokuoja kortele ne savininko
prasymu, gali ta prasyma patenkinti?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,