Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 17:19:34
    Chloroformas baigesi, dabar uostom kitus tirpiklius, matyt, is tiesu,
kitaip veikia.
    Paemiau pirma pasitaikiusia man sutarti. SEB sutartis del VISA Electron
korteliu. Niu, tarkime, sis punktas: "Bankas turi teise vienasaliskai keisti
sutartyje  nustatyta tvarka korteliu isdavimo ir saskaitos tvarkymo
ikainius, mokamuju korteliu ir naudojimo salygas, kredito limita,
palukanas". Taigi, jei sutartyje, kuria as pasirasiau, nera mokescio uz
grynuju emima is bankomato, o bankas sugalvoja padaryti 100 lt mokesti uz
bet kokio kiekio grynuju paemima, jis pakeicia sutarti ir yra nauja
sutartis, kuri skiriasi nuo senos keliais zodziais, bet nera mano
pasirasyta. Taigi, jei man kiltu noras aiskintis teisme, kas butu teisus?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,

Kur gaut chloroformo, nepatarsite, su dabar uostomais logika prasta ...