Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 19:27:20
    Bankas kaltas del to, kad blokuoja korteles pagal paprastai prieinamus
duomenis. Man atrodo, kad viso to pradzia gali buti tai, jog korteles
atsirado seniai, taciau jokio papildomo saugumo joms nera prideta. Dabar,
esant norui, bet kuri pardaveja gali nesunkiai tai padaryti, pries 15 metu
ar dar seniau, kada korteles pradejo placiai cirkuliuoti pasaulyje, tokiu
techniniu galimybiu bet kuriai pardavejai ar bet kam stovinciam eileje uz
nugaros nebuvo. O per trumpa laika isiminti tiek daug informacijos, kaip
rase Linas, nera realu. Galiausiai, jei korteles numeris, korteles savininko
vardas pavarde, asmens kodas ir kiti duomenys yra laikomi konfidencialiais,
tai kokio velnio juos rasyti ant paciu tu korteliu/pazymejimu?
    Kodel tie patys internetines bankininkystes portalai naudoja simteriopai
didesne apsauga, o ne tiesiog praso ivesti, tarkime, korteles PIN koda?

    Lino pasiulytais atvejais su nuvezimais i miska ir sugundymais
nugirdymais ir apvogimais, korteles turetojas zinos arba beveik garantuotai
zinos, kas taip galejo padaryt. Mano pasiulytu atveju, vargu ar kas suzinos
kas iskrete toki sposa ... Bankas, be abejo, cia nekaltas, bet yra
neadekvaciai lengvas priejimas prie gana nesunkiu nemalonumu pridarymo kitam
zmogui banko pagalba. Cia, kaip ir vindousu skyles, jos turetu buti lopomos
su nauju technologiju atsiradimu.

    Ar ne laikas perziureti situs isisenejusius korteliu standartus?
--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,