Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 20:25:28
    Na vis ne atsakys, kad ne musu bedos ... Reiskia, yra sioks toks sansas
atrasti niekadeja, nors toks gudruolis, ko gero, neskambins is jam
priklausancio numerio, paskambins is kokios extros ar ezio, ar kokie ten
yra, kur perkant nereikalingos sutartys ir asmens duomenys... O vien is
balso rasti niekadeja - sunku.
     Mano nuomone, igyvendinti slapto sakinuko paklausima yra tiek paprasta
ideja, jog net juokinga, kodel to nera. Korteliu sistema pakeist jau
sunkiau, bet irgi turetu buti mastoma apie tai (as visus duomenys ant
korteliu, kuriu pakanka atsiskaityti el. budu, neturint pacios korteles).

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,