Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 19:54:23
    Del bankomato. Tarkime, bankomatas yra namo sienoje, priesais per gatve
yra namas. Sumanus namo gyventojas isigija vidutiniu parametru teleskopa,
sumontuoja ant jo fotoaparata ar kamera, su prizuminimu ten problemu nebus,
as pats vaikysteje turejau vos 25x didinanti optini prietaisa, kurio pagalba
ziurejau uz 30 metru esancio priesais namo termometro, kabancio ant lango,
parodymus. Teleskopai vidutiniai - tai 100-200x padidinimo, jie matytu is
keliu simtu metru mano dabar renkama teksta ekrane, jei sedeciau tinkamoje
vietoje.
    Kortele, kol isimama is pinigines ir patenka i bankomata praeina gana
ilga atkarpa, jei yra eile prie bankomato, kiti issiima kortele ir laiko ja
rankoje dar neprieje savo eiles. Su optiniu prietaisu nepastebeti kas 3-io -
kas 5-o zmogaus korteles duomenu galetu tik silpnos regos zmogus. Bet ir tas
viska suzinotu, kai paziuretu irasa kompiuterio ekrane.
    Vardas pavarde is korteles numeris yra is vienos puses, kasininke paima
kortele tiesiai prie akis, kai veda paskutinius 4 skaitmenis, tuo metu
kortele yra statmenai jos kiseneje esanciai mobilaus telefono kamerai, ten
pakaktu is porossimtu kilopikseliu matricos, kad uzfiksuoti tai. Asmens
kodas, kaip minejau, yra pazymejimuose, pasuose ir kt. dokumentuose, kurie
gali buti prasomi is jaunai atrodanciu asmenu perkant cigaretes ar alkoholi,
o tokiu - prud prudi, kaip rusai sako.
    Taigi, vel tas pats klausimas, kodel bankui nenaudinga labiau saugoti
siuos duomenis, neleisti operaciju tik pagal korteles nr. ir CVV2 ar
blokuoti korteles tik pagal sutartini kodini zodi?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,