Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 20:05:18
    Galbut praso, bet jau aprasiau situacija, kaip viskas gali atsidurti
vienos kameros objektyve kasoje. Tiesa, radau kiek apsunkinanti momenta,
parasyta sutartyje, va, gaila, nepamenu, ar manes to klause ... Tai yra
adresas, kuriuo ateina saskaitos. Jei taip, tada jau sunku ir toki sposa
galima butu iskrest tik kaimynui arba neblogai pazistamam zmogui.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,