Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 20:21:35
    Yra skirtumas, kur PIN kodo uzrasymas (beje, turint vien PIN koda nieko
vis tiek nepadarysi, jei pacios korteles is savininko neatimsi) savo ranka,
ir kur gamykloje atspausdinti korteles duomenys, vardas pavarde ir asmens
kodas ant identifikacijos dokumentu (o turint juos, nereikia net korteles
atiminet, jei nori nemalonumu pridaryt). Sie "popieriai" yra skirti tam, kad
butu rodomi ar kisami i aparatus, kurie yra viesose vietose, kur yra daug
pasaliniu akiu, to niekaip neisvengsi.
    Taigi, leiskite man suprasti, kodel jus manote, kad tokia banku politika
korteliu atzvilgiu yra teisinga? Ar jie apie tai gal net visai nesusimaste?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,