Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-25 20:06:56
hm, na cia tikrai neatrodo saugu pasiklausius tokiu teoriju :) parasyk
visa tai i kokia televizijos laida, gal atsiras susidomejusiu, kurie
susitars su prekybos centru, kasininkei ides telefona i kisene, paprasys
dazniau prasyti paso, susitars su priesais bankomata gyvenanciu zmogum,
pastatys ten teleskopa su kamera ir suskaiciuos, kiek yra surinkta
vardu, pavardziu, asmens kodu, korteliu numeriu ir cvv kodu.
as cia rimtai, galbut rimtai kazkam pasirodys idomu ir patikrins.