Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 16:20:18
    Nu va as prirasau, kad "sutinku tik su sia sutartimi". Sutartis
pakeiciama pagal senosios punktus, atspausdinima nauja, ir staiga tampa
aisku, jog mano ir antrosios sutarties puses tam tikru punktu interpretacija
skyresi ... Naujoji sutartis be mano paraso tampa galiojancia, jei ten nera
mano paraso o ant pirmosios yra prierasas, kad as sutinku tik su senaja?