Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 20:01:04
    Na tai jei toks atvejis ivyksta realiai, manes nemegstantis kolega is
darbo, kaimynas ar kitas veikejas, kuriam mano mineti duomenis gali buti
nesunkiai zinomi, zinodamas kad vaziuoju i uzsieni ir vezuosi nedaug grynu,
paskambina i banka ir uzblokuoja mano kortele. As, grizes po nesekmingos
keliones isibraunu i banka ir pareikalauji paaiskinti, kodel buvo uzblokuota
mano kortele be mano prasymo, jei ji buvo prie manes? Is skaiciukais
isdestau moralini ir materialini nuostoli bankui ... Kaip bankas kapanojasi,
jei reikalas nukeliauja iki teismo?
--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,