Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 17:45:08
    Cia kol tema apie sutartis nagrinejama ...
    Prisiminiau tokia situacija su debetine kortele ... Buvau Kaune ir,
speju, palikau kortele kavineje ant stalo. Nerades korteles namie, is karto
atgaminau, kad galejo ivykt toks dalykas, paskambinau SEB telefonu, pasakiau
varda ir pavarde, asmens koda ir paprasiau, kad kortele butu blokuota, net
nepamenu, ar reikejo sakyti korteles/saskaitos nr ...
    Tarkime sugalvoju as fokusa, paskambinu telefonu ir pasakau, kad pamesta
Jono Petraicio kortele, jei reiketu korteles nr., as tam irgi pasiruoses,
juk galiu pasedet su kamera pries Maximos kasas :) Ir kaip tam zmogus
jaustis, jei jis ruosiasi kortele atsiskaityti, plius naujos korteles
gavimas juk kainuoja ... Pirmiausia, kodel bankas taip paprastai elgiasi
(cia kaip ir su CVV2 kodais ant paciu korteliu), jokiu identifikacijos
duomenu nepraso ir kas atlygintu nuostolius, jei nukentejes Petraitis
kreiptusi i teisma?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,