Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 16:15:52
    Konkretizuosiu. Beveik visada sutartyje yra numatyti punktai, pagal
kuriuos sutartyje gali buti padaryti kazkokie pakeitimai
informavus/neinformavus sutarties dalyviu. Po sutarties pakeitimu, as taip
suvokiu, pasirases po senaja sutartimi jau kaip ir isipareigoja vykdyti
naujosios sutarties salygas. Kadangi visiems sutarciu punktams iki
matematiniu formuliu toli, prasideda skirtingi interpretavimai, ar naujoji
sutartis yra teiseta, vadovaujantis pakeitimu, kuris galimas pagal senosios
sutarties ta ir ta punkta ...
    Jei as pasirasau, jog sutinku isimtinai tik su pasirasyta sutartimi ir
bet kokia nauja sutartis, kuri sudaryta vadovaujantis subjektyviais
kriterijais, nurodytais kazkuriame senosios sutarties punkte, nera
automatiskai galiojanti man, iskilus konfliktui, ka panasus mano prierasas
teisiskai reikstu?
    Galiausiai, ar bent vienu zodziu pakeista sutartis yra galiojanti, jei
nepasirasau ant jos, bet yra parasas ant senosios, kurioje savotiskai
interpretuojant tam tikrus punktus kaip ir imanomas sutarties pakeitimas?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,