Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt galima?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-25 16:39:51
is principo tai briedas, bet va omnis kaip tik siuo metu tai ir bando prasukti. Ar nebus cai susijes klausimas su ta sritimi? :)

Cia gal klausimas is tos srities kai viena puse turi teise pakeisti ustrties salygas pries tai bet kokia forma informavusi kita puse. Ka ir bando dabar omnis daryti, atsiunte laiskeli, kad keiciami tarifai automatiskai. Jei nieko nedarai tai gaunasi, kad pradeda galioti sutartis (jos pakeitimas) su naujais priedais. Parasu niekur nededi.

T:)