Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: svyt
Data: 2010-11-09 14:40:27
taip, as skaitineju newsus ir atrasineju, paskui pasijungus prie ineto jie
issisiuncia visa kruva, pvz dabar esu ispanijoj ir veza mane i danija kur ir
bus inetas, ir is kur issisius, tai bus po keliu dienu.
Jau pora metu kaip mano imone sustabde veikla ir dirbu danu imoneje tolimu
reisu vairuotoju, uzdirbu daugiau nei is nuosavo verslo ekonomikos pakilimo
laikais, tik kad uzknisa jog po menesi, kelis kart ir ilgiau teko, namie
nebunu.

--
vyt/ /