Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: Sail
Data: 2010-10-28 14:03:10
Ne i tema truputi, bet visgi.

Ar darzelis tikrai nesamones daro, ar vis tik is esmes tvarkosi gerai? Jei
nesamones daro ir vaikus rimtai skriaudzia, tada gali juos tarkuot.

Taciau zinau antakalny darzeli, kuriame vaikus myli, gamina valgyt gerai, ir
vaikai ten visai noriai eina. Tai va tokiam darzeliui nedaryciau jokiu
blogybiu, nes jie esme savo darbo pagavo gerai.