Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 17:55:37
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:iac1v1$166$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]

Tikrai ne visi namie, manes ten dar nera :) Prasyma tevu vardu as isivaizduoju. Tu man geriau papasakok kokiu budu tavo tas rastas pades darzeliui gauti daugiau lesu?

> Na, ir kas čia blogo, kad bus atliktas patikrinimas?
O kuo tai skiriasi nuo skundo?

> Ir prie ko čia tai? Ar ne paprasčiau savivaldybei būtų atleisti kelis
> darbuotojus, keliems darželiams paskirti 1 direktorių, gydytoją,
> virtuvę, etc.? Sutaupytų tikrai daugiau nei 60000Lt.
> Dabar vietoje to šūdeliaujamasi dėl 2,5Lt/dienai × 20 dienų × 12 mėnesių
> × 70 vaikų = 42000 per metus, kurias surenka iš ugdymo lėšų.

Nesu isigylines, bet mano kuklia nuomone - nepaprasciau. Pradedant nuo to, kad realiai kai kuriu pareigybiu nelabai imanoma sumaiznti, ir baigiant tuo, kad kai kurios pareigybes ir taip dirba ne visa darbo laika (pvz stalius dirba kas antra diena darzelyje, sumazinkime dar labiau kas gausis?)

T:)