Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: KEdas
Data: 2010-10-28 16:57:02
T:) rašė:
> Ar cia tikejaisi, kad paskundus savivaldybe skirs daugiau
> finansavimo?

Taip.

> Na ir siaip, jei piktiniesi, kad darzelio vedeja nepraso papildomo
> finansavimo, tai taip ir rasyk skunde savivaldybei "darzelio xx
> vedeja nepraso papildomo finansavimo is savivaldybes yy, todel prasau
> ja nubausti nes ji neatlieka savo pareigu"

O iš kur man žinoti ji prašo ar neprašo? Siūlai atlikti darželio auditą?
Kartoju: laiške savivaldybei tik klausiau ar toks lėšų naudojimas yra
teisėtas.

> Taip pat prirasyti gali,
> kad "kaip doras pilietis, kurio morale gali nukenteti, prasau
> savivaldybe skirti papidloma finansavima darzeliui xx nes, turi
> duomenu kad savivaldybe turi pinigu. :)
>
> Del darbuotoju geriau ne skaiciu parasyk, o ju darbo uzmokescio fonda
> (dar geriau pagal pareigybes) va tada ir bus aisku kas ir kaip.

Tau skaičiaus neužtenka? Taip prastai su aritmetika, kad nematai, jog 2
vaikams tenka 1 darbuotojas?
Jei žinai tikslesnius skaičius – parašyk. Aš tik girdėjau, kad pernai
direktorei buvo liepta sutaupyti 60000Lt iš užmokesčio fondo ir ji tai
padarė. Spėju, kad atlyginimai dvigubai nesumažėjo.