Tema: Re: Liudinink apsauga?
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-29 10:16:33
T:) rašė:

> yra butinybe. Imho dazelis yra tas pats uab'as ar kaip seimos ukis.
> Na ir kas kad nusistatei, kad virykliu siemet nekeisi, bet va sugedo
> ir reikia remontuoti. Tai ir ziuri arba is ko atiimti arba kaip gauti
> papildomai pajamu neplanuotam minusui padengti.

O kas trukdo remontuoti iš DU fondo? Kodėl jis neliečiamas?
Tikslinės lėšos tam ir yra tikslinės, kad jų negalima naudoti niekam
kitam. Todėl administracija niekada nelopys stogo iš DU fondo, nei iš
ugdymo fondo, net jei tai ir labai būtina būtų. O neoficialiai
(visokiems tokiems remontams ir remontėliams) kliančinama, nors tai iš
esmės yra šlykščiai neteisėta (dargi su laiku įkalama samprata, kad
buitinėmis priemonėmis, pieštukais, žaislais ir pan. privalu pasirūpinti
tėvams) ir taip NETURĖTŲ BŪTI.

Klausimas dar ir toks -- kaip tai daroma (legaliai, oficialiai ar ne)?
Kai perki prekes, paslaugas (ar reikalauji to, kas tau teisėtai
priklauso), juk tikiesi, kad tą gausi ir prie kasos neprieis koks
kostiumuotas, dairydamasis į šalis, mirksėdamas ir nepradės trinti,
mykti, kad dar susimokėtum už neplanuotą minusą.
Nematau kitos logiškos tokios kreivų veidrodžių karalystės baigties,
kaip tik elementariai skaidraus modelio įsitvirtinimui: reglamentuoti,
patvirtinti realūs priemokų tarifai, paskirstyta atsakomybė ir nei cento
daugiau jokių (neoficialių) priemokų. Tam visų pirma reikia, kad realios
problemos būtų iškeliamos (trūksta pinigų būtinosios reikmėms; kiek ir
kam?).

> reikia bausti. As nematau jokiu patvirtinimu, kad svarstykliu patikra
> ar virykles remontas butu buves nebutinas, butu atliktas uz uzdidinta
> kaina, ar is vis nebuvo atliktas.

Stogą remontuoti, pastatą renovuoti irgi būtina (gal net labiau būtina).
Bet to nedaro tėvai už savo lėšas. Ar bent jau tikrai *NETURĖTŲ*. Todėl
dėl to, kad ūkinėms išlaidoms trūksta pinigų turi realiai skaudėti galvą
ūkio savininkui, kuris už jį yra atsakingas, t.y. savivaldybei.

> badaujanciu vaiku. Savivaldybe skyre finansavima, verskis su juo kaip
> nori. Daugiau neduosime ir taskas. Ka daryti darzelio vedejai, jei

Bullshit. Savivaldybė veikia pagal LR įstatymus. Jei nori gyventi ne
kreivų veidrodžių karalystėje, t.y., kad jie būtų vykdomi, funkcionuotų,
tai nėra kito kelio, kaip tik reikalauti to, kas
priklauso pagal įstatymus arba keisti pačią tvarką, įstatymus (jei jie
negali realiai funkcionuoti). Bet kokiu atveju, reikia kelti bangas,
problemas. Savivaldybė negali oficialiai, teisėtai nurodyti, pasakyti:
susirinkit lėšų patys, susiorganizuokit nelegalų reketą. NEGALI. Bet
realiai tai daugiau ar mažiau vis tiek vyksta. Ir man tai labai
nepatinka, nepriimtina, todėl bet kokį bangų kėlimą, atsakomybės,
pagrindimo reikalavimą aš tik palaikau.