Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: KEdas
Data: 2010-10-28 17:13:36
Raulis rašė:
> Šiaip tai Kedą palaikyčiau. Tvarka turi būti ir darželiuose. Bet jo
> metodai rašinėti skundus pačiam neišsiaiškinus situacijos, na,
> mažiausiai neetiški.

Dar kartą kartoju, kad rašomas buvo ne skundas, o klausimas!
Taip pat būtų malonu jei pasidalintum veiksmingesniais būdais. Man kol
kas atrodo, kad oficialūs raštai atitinkamiems pareigūnams yra
veiksmingiausias būdas, kai siekiama ne tik asmeninės, bet ir
visuomeninės naudos.
Kai kuriose vietose pokyčius jau matau, nors valdininkai ir parašė, kad
„čia viskas tvarkoje, nieko nedarysime“. O vat ėmė ir padarė.
Nebūčiau rašęs – nebūtų ir pokyčių.

> Tarybinė anonimkių kultūra.

Jau turėjai pastebėti, kad raštai niekada nebūna anoniminiai.