Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 18:02:32
Jie nepameni ko pats klausi tai copy/paste (vis 3 klausimai is esmes kodel jus mane isdavete, ir kodel man netaikoma liudininku apsauga?:)):

"Dabar klausimai:
1. Kokiu būdu lopšelio direktorė sužinojo kas savivaldybei parašė
paklausimą?
2. Ar savivaldybės atsakymui parengti buvo būtina lopšelio direktorei
pasakyti kas yra klausėjas?
3. Ar tai yra įprasta savivaldybės praktika, kai liudininkai yra
paviešinami skunde minimiems asmenims? Ar tai neprasilenkia su
liudininkų apsaugos įstatymo nuostatomis?"

T:)