Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 22:31:09
as puikiai suprantu, kad tu rasta su tokiais klausimais nori rasyti
savivaldybei ir dar newgrupe nori pasikonsultuoti ko cia dar paklausus ar ko
nepazeide atskaleisdami tavo tapatybe darzelio aukletojai. Na vienu zodziu
norejai issiverkti, bet pagalvojai kad savivaldybei gali buti niesklausytas,
tai kreipeis dar i newsgrupa :)

T:)