Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 22:36:37
tai tegul ir raso, kad darzelyje jo manymu dirba per daug darbuotoju, kad
matai kur gali buti sutaupyta ar svaistomos lesos. Gal dar rasi ir koki
fiktyvu darbuotoja idarbinta. O skundimas kad ne is tos biudzeto eilutes
isleido pinigus virykles remontui, svarstykliu kalibravimui yra sakyciau
vaikiskas. Cia tas pats kas skustis tevams, kad zmona uz maista sausio
menesi sumokejo is tavo atlyginimo, nors buvo tartasi, kad maistas bus
perkamas is jos atlyginimo.

T:)