Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: ttt
Data: 2009-07-22 14:40:48
Neuzkresit. Tas pinigu isleidimas softui susijes ne su tuo, kad nenori
parsisiusti, o del to kad ne viska ir galima parsisiusti, o plius jei
mokymo programas naudoji kazkur oficialiai, tai nori nenori turi
nusipirkti. Dar gali buti, kad tas mokymo programas net ir torentuose
sunkiau susirasti negu naujausia Britney Spears albuma arba
Terminatoriu IV. O jei surandi pas kokius 2 seederius, kurie
prisijungia tik vakarais, tai gali tekti ir menesi siusti kas normalu
zmogu gali ir uzknisti.Manau tik tokia priezastis nusipirkimui, ne
daugiau.

O realiai ta legalumo bacila paprastai yra susijusi ne su tuo kad viska
ka anksciau naudojai nelegaliai pradedi naudoti legaliai, o su tuo kad
pradedi ieskoti nemokamu alternatyvu. As buvau uzsikretes, bet
spjoviau. Nuo to kad nenaudoju normalaus softo - jo kurejams pinigu
vistiek nepadaugeja, bet kai as paduodu lievo softo iskraipyto formato
dokumenta legalaus softo pirkejui - jam problemu nuo to daug labiau
padaugeja. Ne tik man.

Blynas explained :