Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Dex
Data: 2009-07-20 10:15:45
Reikia nepriklausomu Egzpertu :)

o jei rimtai - nuo sukciu apsisaugoti visada nera lengva. Todel cia butu
kitas klausimas - kaip sukciai turetu nepatekti ten :)

O jei jau visgi pateks - vis vien mano paminetu budu zmones tures
daugiau galimybes isreiksti savo valia, net jei bus ir suklaidinti. O
kai supras, zinos nors ant ka ant iesmo sodinti ;) ir pataisas
momentaliai priims.

Dex