Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-19 20:45:08
Prie ko čia taksi ir bandelės? Jei aš užsisakau bandelių ar taksi, už jas
susimoku. Tačiau jei man atvežtų su taksi kiekvieną rytą bandelių net jei aš
jų neprašyčiau ir reikalautų už jas sumokėti kelis kartus daugiau nei aš
galėčiau jų nusipirkti iš kitur jei jų man reiktų, o už atsisakymą duoti
pinigų grasintų susidorojimu, nematyčiau nieko blogo pasitaikius galimybei
ir atsiradus reikalui pasiimti bandelių kiek tik pavyktų nemokamai.

Su valdžia taip ir yra - nepriklausomai nuo to ar man reikia konkrečių jos
paslaugų ar ne, ji verčia už jas mokėti nesuteikdama man alternatyvos jų
atsisakyti ar pirkti jas iš kitų paslaugų tiekėjų pigiau, o už atsisakymą
mokėti grasina susidorojimu, todėl nematau nieko bloga naudotis valdžiai
priklausančių įmonių paslaugomis nemokamai jei tik tokia proga pasitaikytų.

P.S. Pasinaudoti visuomeniniu transportu nemokamai man asmeniškai deja
netenka, nes juo nesinaudoju apskritai, tačiau tą darantys žiūrint
objektyviai nedaro nieko amoralaus.

--
Doc