Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-19 22:46:39
"Glebas" <nera@pasto.lt> wrote in message
news:h3vrro$1nt$1@trimpas.omnitel.net...

> Privatus - ne reketininkai? :))))
> Tu per mazai zinai apie privacius, gal nesivelkim i diskusija apie
> transporta, per ilgai tame dirbu, nereikia...

Kadangi, skirtingai nuo valdžios, nereikalauja mokėti už paslaugas jei man
jų nereikia, tai aišku, kad ne reketininkai.

> Kur nors, nezinau. Apskritai, tu turi savita santvarkos modeli, kurio
> nezinau, ir, gal but, del to - nesuprantu.

Šiandien nėra žemės lopinėlio niekur pasaulyje, kuriame galima būtų gyventi
niekieno nereketuojamam. O mano santvarkos modelis labai paprastas - viskas
lygiai taip pat kaip kad ir yra šiandien, tik reketas būtų draudžiamas
visiems žmonėms ir visoms žmonių grupėms be išimties, žmonių grupei
pavadinimu "valdžia" aišku taip pat.

> Per daug pavarges po darbo dienos, kad dar kazka skaityti kokia tai ne
> lietuviska snekta.
> Net nepradejau skaityti.

Jei kada turėsi laiko ir noro - rekomenduoju, tekstukas įdomus ir skaitomas
lengvai :)

--
Doc