Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-21 13:34:01
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:h42pbm$164$1@trimpas.omnitel.net...

> Jei tavo veiksmai vis dar susiję su Lietuva, reiškia tau vis dar čia
> geriausia. Nepaisant viso tavo bambėjimo.

So? Jei renkiesi mažiausią blogybę iš visų šiandien esančių tai nuo to ta
blogybė nepasidaro gėrybė.

> Įstatymas = negalima (jei nekalbėsim apie sugebėjimą išsisukti)
> Įstatymas <> amoralu
> Įstatymas <> neteisinga
> Nori gyventi visuomenėj? Išmok taikytis prie jos interesų

Visuomenėje gyventi noriu ir joje gyvenu, tačiau taikytis prie visuomenės
interesų nelabai įmanoma išmokti, nes visuomenė interesų neturi. Interesus
turi tik konkretūs žmonės. O taikytis prie konkrečių žmonių noro mane
reketuoti neplanuoju, nepaisant to, kad esu priverstas tą reketą kentėti, ir
darau bei darysiu viską, kad kiek įmanoma sumažinčiau nuostolius dėl tokios
tam tikrų visuomenės narių veiklos.

--
Doc