Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-21 14:39:11
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:h446ih$8t1$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepyk, bet kaip jau rašiau, netinku lyginimams tavo įsivaizduojamo tobulo
> neegzistuojančio pasaulio su realybe.

Aš tiesiog vadinu daiktus tikraisiais jų vardais, jei tau patinka gyventi
fantazijose - tavo teisė rinktis.

> Siekti tos vizijos realizacijos tu nesieksi, kur (jei) tokia yra tu
> nevažiuosi, tik sėdi čia, dejuoji kaip tave kažkas "apvagia" ir nieko
> nedarai. Na nepatinka man žmonės su tuščiom kalbom. Juolab, kai tas
> tuščiakalbis dar kitus už durnus laiko.

Nepamenu, kad kada nors būčiau prašęs aiškinti už mane ko aš sieksiu, kur
važiuosiu ir ką darysiu. Taip pat nepamenu, kad būčiau kada nors tau
pasakojęs ką jau darau, ko siekiu ir kur važiuoju.

--
Doc