Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-20 12:55:01
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:h40u7d$juu$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalbant apie reketininkus, nereikia pamiršti, kad iš neteisės teisės
> neatsiranda, kai tuo tarpu valdžia yra žmonių išrinkta ir atspindi
> daugumos valstybės gyventojų interesus. Valstybę gali keisti, tad jei
> nepatinka - imkis veiksmų, o ne bambėk žinovo tonu.

1. Valdžia daugumos interesų neatstovauja, ji atstovauja savo interesus.
2. Net jei valdžia daugumos interesus atstovautų mažumos interesų sąskaita,
nebūtų jokio pagrindo daugumos diktatūrą laikyti teisinga santvarka.
3. Kodėl nori man aiškinti kokių veiksmų man imtis? Aš imuosi tokių veiksmų,
kurie man atrodo geriausi.

> Galų gale čia yra o.law, o ne
> o.sapnuose_regimas_ekonomikos_modelis_arba_kodėl_to_nėra_prabudus, todėl
> yra faktas, kad važinėti zuikiu įstatymas draudžia ir taip elgtis
> negalima.

Įstatymas draudžia =/= negalima/amoralu/neteisinga.

--
Doc