Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-21 00:33:19
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h41ff0$fnp$1@trimpas.omnitel.net...
> 1) Px, visiškai nesvarbu už ką balsuosi tu asmeniškai, tau valdžią išrinks
> savo balsais dauguma.

Dar vienas iš tų, kurie sako, kad mano balsas nieko nelemia. Neužmiršk, kad tavo balsas tiek pat nieko nelemia, kiek nelemia ir balsas tų, kurie tą valdžią išrinko.

> 2) Net jei ir žinotum, kad turėsi tą valdžią, kurią renkiesi balsuodamas,
> balsuoti prasmės nebūtų vis tiek, nes visiškai px ką kas išrinks, išrinkta
> valdžia gali daryt ką nori, tame tarpe elgtis priešingai, nei kad žadėjo
> prieš rinkimus, todėl tą visada ir daro.

Visi spėjam. O patikėti ar ne - toks pats reikalas, tavo, kiek bet kurio kito Lietuvos, JAV, Norvegijos, Zimbabvės ar kt. valstybių piliečio. Ar tu kažkuo skiriesi?