Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Ninja666
Data: 2009-07-21 08:21:30
Blynas wrote:

> Kalbu apie tai, kad kol pas tą trečdalį bus tavo mastymas, tol ir būsit pastumdėliai, kurie sako, kad nieko neįtakoja.

matau, kad trūksta tau elementarių žinių apie kombinatoriką :P

Krč čia yra nepriklausomi įvykiai:

Kokia tikimybė yra ištraukti tūzą iš kortų kaladės, kai mes jau
ištraukėme vieną kortą?

A)
Mes ištraukėme X (1 - tūzas, 0 - ne tūzas).
Taigi tikimybė ištraukt bus (4-x)/(52-1). Right ?

B)
Kokia tikimybė bus išmesti antru kauliuko metimu šešetuką?
Mes pirmu metimu išmetame X
Taigi tikimybė antru išmest šešetuką - 1/6

Taigi prie kurio punkto priskirtum Hitlerį, agituojantį padaryt kažką, o
prie kurio mano įtaką kitoms nebalsavusiųjų masėms, netgi jeigu mes visi
eitume balsuot ?