Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Fred
Data: 2009-07-19 17:09:29
    Neskaiciuokite mano uzdarbio, bet kuris Seimo narys gauna gerokai daugiau, nei as. Nemanau, kad darbas ju gerokai sudetingesnis...
    Ir siaip, butu labai smagu, jei pasnekovai ziuretu i klausima, o ne i parasa, atspindinti specialybe. Pameginkite abstraguotis siuo atveju, nera juk taip sunku, kaip atrodo ...