Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Glebas
Data: 2009-07-19 20:58:55
Jie tiesiog vagia. Tai yra preke, jie ja ima nemokamai.
Todel maziau pinigu naujiems autobusams pirkti, naujiems marsrutams
atidaryti, naujiems paviljonams stotelese statyti (kad pacukams butu ka
dauzyti naktimis) ir t.t.
Vaziavimas visuomeniniu transportu yra paslauga, uz kuria reikia moketi.

p.s. apie mokescius valstybei ir kitus dalykus jau buvo kazkada didele
diskusija, ar tik pats joje nedalyvavai. Kiek pamenu, tai buvo pasiulymas
nenorintiems moketi mokesciu keltis i kokias laukines dziungles, kur nera
jokiu socialiniu isipareigojimu ir garantiju ir nebus problemos. O kol
gyvename siuolaikineje santvarkoje, tai mokesciai visada bus.