Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-22 09:26:37
Aš šiaip ne apie lietuvišką programinę įrangą, nes be Alkono nelabai žinau, ką galima naudot. Nebent mokomąsias priemones naudosiu, kai vaikų bus. Kalbėjau apie muziką ir filmus, kuriuos turiu legalius.

Ir, taip, nesirūpinu importinėm teisėm. Darbe viskas legalu (kiekvienais metais investuojame šešiaženkles sumas), namie nelegalu paprastai tik Win. Taip keistai sutapo, kad net ir jie dabar pas mane legalūs. Taigi "nesirūpinu" nereiškia "nesistengiu laikytis".

O teikiu prioritetą esant tam tikriems pinigams mokėti pirmiausia už lietuviškus kūrinius todėl, kad esu lietuvis. Kai tų pinigų bus daugiau, sumokėsiu ir kitiems. Prieš smerkdami tokį mano požiūrį, pažiūrėkit į save, kiek iš jūsų gali pasigirti nusipirktais kūriniais. Taip, atsiras keli, kurie sakys "o pas mane viskas legalu". O bendra masė? Masė sakys "durneliai, taigi galima parsisiųsti dykai". Kai masė mane pasivis su mada mokėti bent jau už lietuviškus produktus, aš jau būsiu nusipirkęs _viską_ legaliai.