Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-21 09:20:40
"Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message news:h43lal$fb0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kombinatorika parodo, kad mano balsavimas ir kitų nebalsuojančiųjų
> balsavimas yra nepriklausomi įvykiai. Tuo tarpu su hitleriu taip nėra,
> kadangi masės vykdydavo tai, ką jis pasakydavo.

Čia jau praverstų istorijos ir politologijos žinios - Hitleris rinkimų prasme yra tų laikų unikumas ir dabartinių rinkimų tėvas. Jis yra tas, kuis taikydamas visiškai naują ir tiems laikams negirdėtą politiką demokratiškai(!) laimėjo rinkimus.

> Kam man nuo savęs pradėt? Aš manau, kad tai yra matematiškai neapsimoka.
> Aš linkęs daryt tuos sprendimus, kurie yra +EV.

Sprendimas tavo.

> Beje - daugumas taip moralizavo čia, bet pas juos pačius pilna vogto
> softo, muzikos ir programų.

Aš irgi šia tema ne šventas, bet lietuviškas turinys pas mane visas pirktas. Importinis tik iš dalies. Jei rimtai, tai man rūpi tik lietuviški autoriai ir lietuviški pinigai.