Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-21 00:30:50
"Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message news:h41el8$eij$1@trimpas.omnitel.net...
> Iš tos 1/3 aš esu koks 1/500000. Mano balsas neįtakoja kitų
> 499999/500000, todėl mano balso vertė netgi nebalsuojančiųjų kontekste
> yra nykstamai maža.

Kalbu apie tai, kad kol pas tą trečdalį bus tavo mastymas, tol ir būsit pastumdėliai, kurie sako, kad nieko neįtakoja.

> Pvz dėl galimų uždirbti 10lt aš nesigrūsčiau per visą miestą. Nebent tai
> būtų ne pinigo, o kažkokio principo reikalas. Balsavimui principų neturiu.

Na, jei tu balsuot eitum tik dėl pinigų, tai sėkmės tau.

> Galbūt. O galbūt ir ne. Balsavimas yra ne prievolė, o privilegija, kuria
> aš nenoriu naudotis vien tam, kad ja pasinaudoti.

Balsuoti yra pilietinė pareiga.

> Manau, kad aš sau labiau patinku kaip indicidualistas-egoistas, o ne
> kaip pilietis ;) Kolkas, manau, valstybė lupa iš manęs daugiau, negu
> duoda...

Tau jau davė daugiau, ne manau, kad tu jai davei. Taip kad kam kalbėt, o kam tylėt.

> Va sekmadienį pasigavau erkę. Kur man nubėgt ir nemokamai gaut visas
> profilaktikas ir pnš? Sakyčiau, kad mano atveju tai turėtų būt būtinoji
> pagalba, kadangi man dabar, galbūt, gręsia įvairios komplikacijos,
> kurios gali baigtis ir paralyžiumi...

Kaip tai kur? Į ligoninę. Ar nesi socialiai draustas? Jei ne, tai ir mokesčių nemoki? Jei nemoki, tai ko tu nori iš valstybės? O jei valstybę padalinsim iš žmonių skaičiaus ir priimsim asmeniškai, ko tu nori iš manęs?