Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Doc
Data: 2009-07-21 14:30:13
"Raulis" <Raulis@omni.lt> wrote in message
news:h43kjh$ea9$1@trimpas.omnitel.net...

> Pagal mane isvengti mokesciu reikia keiciant istatymus ir sistema, o ne
> sukciaujant ir nevykdant istatymu. Siuo atveju tikrai manau, kad tai
> vagyste.

Kiekvienas gali gintis nuo reketo kaip jam atrodo veiksmingiausia. Tačiau
manyti, kad vengimas mokėti duoklę reketininkams yra vagystė, yra
paprasčiausiai kvaila.

> Beje, dauguma vagiu isnesdami is buto TV taip pat mano, kad jie - svieto
> lygintojai.

O dauguma komunistų mano, kad didžiausia dorybė yra užmušinėti kapitalistus,
ir ką? Nuo klaidingų manymų amoralūs veiksmai dorybėmis nevirsta.

--
Doc