Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: Ninja666
Data: 2009-07-20 11:05:00
Dex wrote:
> Gal ir uzlenkiau truputi :)
>
> Bet zvelk giliau. Dabar tu neturi jokios realios teises itakoti
> priimamus sprendimus.

nes aš nesu pasaulio bamba. Ir tikrai nesiparinu dėl to.

Tiesą sakant aš viską suvedu į matematiką, kuri sako, kad man balsuoti
tiesiog neapsimoka, nes dalykų, dėl kurių balsuojnat apsimokėtų beveik
bėra, o mano balsavimo rezultatų įtaka tokia nykstamai maža, kad rinkimų
rezultatams jokios įtakos nebūtų.

O kadangi man dar balsuot reikėtų grūstis 150km, stovėt eilėse kaip
idiotui ir pnš, tai aš labai patenkintas savo +EV sprendimu nebalsuoti.

Gyvenime nesu balsavęs ir dėl to nė kiek nesigailiu.