Tema: Re: Nuo kada "zuikiu" dienos baigiasi?
Autorius: amenox
Data: 2009-07-20 09:40:14
Neabejoju kad rastum pasaulyje vieta kurioje galetum nieko niekam nemoket -
pvz. sacharos dykuma, kokios nors dziungles ar negyvenama sala. Kodel gi tau
ten nepagyvenus? Jokiu isipareigojimu niekam, visiska laisve. Nereiktu pirkt
jokiu taloneliu, nes nera jokio transporto, kaip ir valdzios. Na su maistu
gal siek tiek problemu butu, bet gi turint rankas ir galva manau neprazutum.
:)